It's Bondi baby - Reisverslag uit Haymarket, Australië van Desiree Janssen - WaarBenJij.nu It's Bondi baby - Reisverslag uit Haymarket, Australië van Desiree Janssen - WaarBenJij.nu

It's Bondi baby

Blijf op de hoogte en volg Desiree

10 Januari 2016 | Australië, Haymarket

Hi peeps. Lekker uitbuikend op een van de loungebanken in het hostel ga ik jullie mijn eerste strandmoment van deze reis beschrijven. It's Bondi baby! Vandaag met mijn twee nieuwe Nederlandse vriendinnen naar Bondi Beach in Sydney geweest. Je weet wel, het strand van die serie Bondi Rescue. Over die lifeguards in hun geelrode pakjes. Ik kan jullie na vandaag vertellen: ze bestaan echt! Anyway, heerlijk op het strand gelegen, gezwommen, milkshake gedronken, over de boulevard gelopen, slippers gekocht, en natuurlijk poepiebruin geworden (behalve mijn voeten en wangen, die zijn rood). Wat ook heel chill is aan Sydney is de zondagregeling van het Ov. Alle soorten Ov zijn gratis vanaf het moment dat je op $2,50 (€1,60) zit! Dus je kunt voor wel $100 door de stad reizen voor maar $2,50 als je dat zou willen! Anyway, vandaag was zon zee zaligheid. Bondi Beach is goedgekeurd.

• 11 Januari 2016 - 11:12

MArgo:

Dat ziet er allemaal niet verkeer uit Dees!
    Zeker niet als je hier in de kou zit.....