Het Sydney van de ansichkaarten - Reisverslag uit Haymarket, Australië van Desiree Janssen - WaarBenJij.nu Het Sydney van de ansichkaarten - Reisverslag uit Haymarket, Australië van Desiree Janssen - WaarBenJij.nu

Het Sydney van de ansichkaarten

Blijf op de hoogte en volg Desiree

11 Januari 2016 | Australië, Haymarket

Vandaag ben ik afgereisd naar het puntje van Sydney. Het Sydney van de ansichkaarten. Opera House, Harbour Bridge, Royal Botanic Gardens, I saw it all. Ik was nog niet eens tien minuten aan het lopen of er komt een jongen op me aflopen: 'hey, you're tall, like me And you wear someting red, like me. We have already two things in common!' Ik dacht, o nee. Maar ik 'yes, how funny is that. We liepen verder richting Opera House en ondertussen praatten we over onze achtergronden en plannen. Maar helaas, leuk of knap was hij niet. Dus subtiel liet ik onze wegen scheiden door te zeggen: 'I'm going to see the Opera House (waar hij net vandaan kwam), see ya!' En hoera, ik was weer een vrije vogel. De rest van de middag heb ik heerlijk de toerist uitgehangen, het (gratis!) Museum of Contemporary Art bekeken en gechilled in de Royal Botanic Gardens. En weer wat bruiner geworden, volgensmij...

  • 11 Januari 2016 - 21:43

    Ankie En Ger Kruk:

    Hallo Desiree we hebben de link van je moeder gehad om als buren toch
    ons buurmeisje te kunnen volgen. Nou volgens ons heb je het goed naar je zin al is het
    alleen al om het weer daar heerlijk hier is het gewoon koud met regen bah.En zo te zien ben je weer aardig beter.
    Ga er van genieten, en wij gaan je volgen.
    Liefs van Ank&Ger.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Haymarket

The Oz Adventure

De Oostkust van Australië in 70 dagen

Recente Reisverslagen:

19 Maart 2016

THE END!

13 Maart 2016

Australisch stedentripje

06 Maart 2016

Happy birthday on the Whitsundays

27 Februari 2016

Fraser avontuur

17 Februari 2016

Twee weken Noosa
Desiree

Actief sinds 03 Jan. 2016
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 6588

Voorgaande reizen:

07 Januari 2016 - 17 Maart 2016

The Oz Adventure

Landen bezocht: