Shoppen en stappen in Surfers Paradise - Reisverslag uit Mooloolaba, Australië van Desiree Janssen - WaarBenJij.nu Shoppen en stappen in Surfers Paradise - Reisverslag uit Mooloolaba, Australië van Desiree Janssen - WaarBenJij.nu

Shoppen en stappen in Surfers Paradise

Blijf op de hoogte en volg Desiree

03 Februari 2016 | Australië, Mooloolaba

Tijd geleden! Hallo! Ik ben inmiddels alweer 2 stops verder: Mooloolaba. Daarvoor Surfers Paradise, daar gaat dit verslag over. De 5 dagen of beter gezegd 4 nachten die ik daar heb doorgebracht waren crazy. Surfers Paradise wordt ook wel het Miami van Australië genoemd: wolkenkrabbers, strand, veel winkels en heel veel barren en nachtclubs. Ik had 2 nachten geboekt, maar na 1 nacht in een supergezellige kamer heb ik er 2 bijgeboekt. De kamer bestond uit: een vage dude met een nek vol tattoo's die snurkte als een beest, een nog vagere dude die elke dag 10 kilo fruit meenam naar de kamer (voedsel in je kamer houden is verboden), een hilarische vrouw van minstens 50 met een stem die zo hoog is dat je denkt dat je een 5 jarig kind hoort praten, twee Zweedse jongens, een Fins meisje, een Canadees meisje en ik. De Finse en Canadese meisjes en ik hebben lots of fun gehad in het bruisende nachtleven van Surfers Paradise. En ook met de Zweedse jongens hebben we goede tijden gehad. Het hostel was telkens een goed startpunt van de avond. We hebben de avonden goed gevuld met beerpong en kingscup. Dan lekker dansen ergens, en altijd eindigen met PIZZA. En de dagen bestonden vooral uit uitslapen, chillen, eten en winkels kijken. Heerlijk voor een paar dagen, maar ik ben blij dat ik weer in een vrediger dorpje ben beland. Ben hierheen gekomen met de twee Zweedse jongens. Weer one of the boys, ja hoor. Anyway, er komt dus nog een verslag over Mooloolaba. See ya later!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Mooloolaba

The Oz Adventure

De Oostkust van Australië in 70 dagen

Recente Reisverslagen:

19 Maart 2016

THE END!

13 Maart 2016

Australisch stedentripje

06 Maart 2016

Happy birthday on the Whitsundays

27 Februari 2016

Fraser avontuur

17 Februari 2016

Twee weken Noosa
Desiree

Actief sinds 03 Jan. 2016
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 6587

Voorgaande reizen:

07 Januari 2016 - 17 Maart 2016

The Oz Adventure

Landen bezocht: