Gotta love Yamba - Reisverslag uit Tabbimoble, Australië van Desiree Janssen - WaarBenJij.nu Gotta love Yamba - Reisverslag uit Tabbimoble, Australië van Desiree Janssen - WaarBenJij.nu

Gotta love Yamba

Blijf op de hoogte en volg Desiree

22 Januari 2016 | Australië, Tabbimoble

Goodmorning folks! Daar zitten we weer, in de Greyhound. Op naar Byron Bay! Yamba was een leuke stop. Heb surfles gehad (en nog steeds ben ik de klungeligste surfer ooit), heerlijk op het strand naar alle goede surfers liggen kijken, 2x gewonnen met beerpong, een bikini gekocht (halleluja ik ben er zo blij mee), dolfijnen gespot, en last but not least: Shane's tour gedaan. Ik kan niet teveel zeggen over die tour, het is gewoon iets wat je moet ervaren. Een onderdeel is cliffjumping, eng maar cool (zie foto's voor bewijs). Yamba is ooit verkozen tot best town in Australia, en dat begrijp je meteen als je er rondloopt. Het is een wonder dat het nog zo klein en niet toeristisch is, want je vindt er wonderschone stranden. Er hangt een relaxte sfeer, en het is een walhalla voor surfers (wat veel goedgetrainde zongebruinde blonde types met zich mee brengt

• 22 Januari 2016 - 22:55

Marcel:

Hiiii Deezzz!
    Klinkt goed, al die leuke verhalen. Surfen lastig? Ik vind het al knap als je überhaupt op die plank kan blijven staan, ha! Maar er is vast wel een van die goedgetrainde zongebruinde blonde types die jou graaaaaaaag willen helpen.....
    We genieten van de verslagen van jouw belevenissen, dus ga daar vooral mee door.
    Leuk ook die foto's er bij, zien we je toch nog even

• 23 Januari 2016 - 22:37

Oma:

Hallo Dees leuk jou reisverslagen iedere keer te zien wat een beleving zo,n reis maar probeer
    niet te veel te riskeren .Leuk hoor met wat foto,s er bij zo te zien geniet je er wel van.
    groeten van ons oma en opa.

• 24 Januari 2016 - 18:26

Ank En Ger:

Hallo Desi wat gaaf om te zien, en leuk je zo te volgen.
    Het lijkt me geweldig om dit allemaal mee te maken, dat was in onze tijd niet.
    De wereld is toch klein als je een jongen tegen komt die dus heeft gevoedbalt in
    Landsmeer. Nou geniet er van en wij volgen jou.
    Vriendelijke groet van Ank en Ger