Snurk - Reisverslag uit Haymarket, Australië van Desiree Janssen - WaarBenJij.nu Snurk - Reisverslag uit Haymarket, Australië van Desiree Janssen - WaarBenJij.nu

Snurk

Blijf op de hoogte en volg Desiree

09 Januari 2016 | Australië, Haymarket

Goedenavond vanuit Sydney! De vlucht was prima, het vliegtuigvoedsel heeft de maag gevuld, mijn backpack is meegekomen, kortom: een goed begin. Het hostel, waarin ik momenteel in een zalig bed lig, ligt zo'n 10 meter van het Central Station af, hoe chill. Maar het leukste was hoe ik in mijn kamer verwelkomd werd: 7 lege bedden behalve één, daarop lag een halfnaakte jongen te snurken. Heerlijk! Anyway, ik ga slapen en hopen op een meevallende jetlag. See ya!

  • 08 Januari 2016 - 19:46

    Bianca Janssen:

    Wat heerlijk dat je veilig bent aangekomen! Begint dat gedonder nu al met naakte mannen enzo?
    Xxx van ons allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Haymarket

The Oz Adventure

De Oostkust van Australië in 70 dagen

Recente Reisverslagen:

19 Maart 2016

THE END!

13 Maart 2016

Australisch stedentripje

06 Maart 2016

Happy birthday on the Whitsundays

27 Februari 2016

Fraser avontuur

17 Februari 2016

Twee weken Noosa
Desiree

Actief sinds 03 Jan. 2016
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 6561

Voorgaande reizen:

07 Januari 2016 - 17 Maart 2016

The Oz Adventure

Landen bezocht: